söndag 8 januari 2012

Vi kör ett varv till.

Välkommen igen! Vad trevligt att du tittar in. Kul med tanke på att jag tänker försöka dra igång här igen på allvar. Det var så länge sedan jag bloggade att det inte ens är lönt att försöka blogga ikapp men här är ändå en kort lista med de viktigaste händelserna under hösten:
- Vi flyttade från metropolen Hisingen Island i Göteborg till metropolen Habo. En bit utanför Habo ligger en ort som heter Jönköping.
- Vi har flyttat inte bara en gång utan två. Först till ett litet, litet torp med två rum och kök. Där bodde vi i tre månader. Precis innan jul styrde vi kosan något närmare Habo City, till ett hus på 110 kvm. Det är det du ser på bilden. Här ska vi bo tills vårt hus är färdigbyggt några hundra meter härifrån. (Nej, vi har inte börjat bygga ännu! :-)
- Wilda har börjat förskoleklass och Irma på ny förskola. Båda trivs fint.
- Jag har börjat nytt jobb med nya utmaningar.
- Mr R är fortfarande pappaledig
Då så, då ska jag genast fortsätta med ett inlägg till. Så jag verkligen kommer igång!
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar